REKLAMACE A VRÁCENÍ

My všichni v týmu FBF care se snažíme, aby vše proběhlo k Vaší plné spokojenosti. Pokud něco není v pořádku s Vaší objednávkou, ozvěte se nám. Určitě vymyslíme řešení. 

Něco není v pořádku? - dejte nám vědět info@fbfcare.com

  • Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Při využití práva na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží zasílejte na adresu FBF care s.r.o., Školní 36, 562 04 Ústí nad Orlicí, přiložte vyplněný formulář a doklad o koupi.

Formulář pro reklamaci zboží (pdf)

ZVLÁŠTNÍ UJEDNÁNÍ O DODÁNÍ ZBOŽÍ V UZAVŘENÉM OBALU - JEDNORÁZOVÉ ROUŠKY

S ohledem na současné šíření koronaviru jednorázové roušky slouží výhradně jako hygienická pomůcka a nelze na ně nahlížet jako na oblečení, či oděvní doplněk. Proto s odkazem na ustanovení § 1837 odst. g, zák. č. 89/2012, Občanského zákoníku spotřebitel bere na vědomí, že dodané zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal, již nelze z hygienických důvodů vrátit a spotřebitel tak nemůže odstoupit od smlouvy. Toto opatření se týká jednorázových roušek, které spotřebitel vyňal z uzavřeného obalu, respektive rozbalil uzavřený obal, kdy vzhledem ke specifikaci užití roušek je nutné na rozbalené balení roušek z hygienických důvodů nahlížet jako na použité a tudíž kontaminované. Není v silách prodejce zajistit uvedení vrácených rozbalených roušek v předchozí stav, protože celkové náklady na zajištění odborného chemického čištění by převýšily hodnotu výrobku. Rovněž z hygienických důvodů není možné rozbalené roušky prodat jinému spotřebiteli jako rozbalené, či použité.    

  • Reklamace
Zboží zasílejte zpět na adresu FBF care s.r.o., Školní 36, 562 04 Ústí nad Orlicí, přiložte vyplněný formulář a doklad o koupi.